O zi practic oribila...














Totul s'a inceput de dimineata, de cind (-)abia am deschis ochii si am vazut'o pe sora mea alaturi de mine sforaind in toata placerea..dar si tinind cond ca in ajun ne certasem din cauza spatiului de dormit si cearsafurilor.. Apoi, (-)trezirea de dimineata la orele 7 si ceva timp.. obisnuinta ramasa de la scoala de care nu pot scapa.. (-)Gripa aceasta stupida care nu imi permite nici simplul "sa ies la o gura de aer curat" fara ca mama mea sa ma incotosmaneze in practic toate hainele ce le gaseste mai "de cuviinta" si mai groase.(-)Dar nush de ce aceasta nu ii impiedica deloc pe ai mei sa ma trimita la magazin dupa tigari ( anume sa ma trimita, caci rugat aceasta nu se poate de numit). Ne batem joc de 2 oameni odata, acelui care fumeaza ii stric sanatatea, si mie in plus, ca tre' sa rasuflu cu'n aer rece ca gheata si plaminii mei imi spun direct si fara ocolisuri ca lor aceasta nu le vine la socoteala, chiar deloc.. In plus, (-)pastilele de 3 ori pe zi ce iti dezbat total pofta de mincare, iar pe stomac gol ele sunt interzise..Si inca si (-)vremea de afara: noapte ninge/ploua, ziua totul se topeste si se face apa, seara ingheta, si a doua zi iarasi totul e ca la patinoar.Nu poti face nici 2 pasi fara ca vre'un papuc s'o ia razna.Inca, in plus, atunci cind deja esti jos, ud leoarca, pe gheta si cu vreo 2-3 vinatai pe tine, iti si cerne pe deasupra cu fulgi din cauza carora, nici macar nu vezi cum sa te scoli ca sa nu dai cu capul in ceva ..
Mai inainte ceva vreme, credeam ca iarna e ceva frumos, ideal, dar mai apoi mi'a venit si mie mintea la cap.E frumos si bine doar primele 2 ore dupa ce s'a insirat zapada, pina nu a iesit nimeni din casa si nu a tropsit totu', pina nu a inceput sa se topeasca si sa inghete din nou si din nou, atunci da, totul este perfect, dar dupa ce trece termenul de valabilitate la fumusete va fi mai ceva ca in iad, numai ca la temperaturi in minus...

Am scris acest post p-u ca ziua de azi s'a dovedit mai ceva decit teribila, sau adunat prea multe, si ca sa scap macar putin de tot ce ma apasa, am hotarit sa fac ceva mai diferit de pina acum..
P.S. Dedicat zilei de astazi care din pacate inca nu a luat sfirsit, sa vedem, poate ceva mai inspre seara mai fac corectari sau mai bine spus adaugari...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu