Revelion ..daca se poate asa de'l numit












Cu 2 zile in urma a fost Revelionul, si drept sa spun, nici un spirit de sarbatoare ca in anii trecuti, nici o placere de la cadouri cum era mai pe vremuri, dispo in minus, intr'un cuvint - nasol...In plus, mama mea bolnava. Tatal face panica in modul sau obisnuit - dute acolo, fa aceea, ma dau gata aceste "ЦУ"(ценные указания ), striga la mine permanent ( stiu ca ma uraste, dar nu credeam ca va face asa ceva chiar in timpul sarbatorii..) Impodobirea bradului, pin'acu imi placea, dar acum doream sa se termine cit mai repede, tot tat cu aerele lui - schimba locul la jucaria ceea, nu vezi cum sta sau ce? Numai strigate din partea lui... Si inca, tot el, la masa, imi spune: "nu minca atita ananas", se teme ca n'o sa'i ramina lui destul..aceasta fusese ultima picatura..Il URASC ! Mi'a stricat toata sarbatoare, numai el...De nu ar fi .........
A doua zi mi'a stricat'o sora, cu patul ei cu tot...Stie doar ca nu are destula forta ca sa se opuna , dar oricum, asa ma enerveaza...S'a schimbat atit de mult, numai isterici din partea ei .. nu inteleg ce se intimpla.....
Numai azi ceva mai norm, desigur ca din partea lu' puysoru' meu :x ... il iubesc enorm. Cind toti imi fac bataie capului si imi strica nervii, el este unicul ce mai e cu mine..Te iubesc, fara tine nu as putea supravietui....stii singur!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu