Pentru ce il iubesc pe puyu' meu...




















- nu p-u faptul ca semanam, ci p-u ca impreuna suntem ceva mai bun;
- nu p-u exterior, ci p-u ceea ca acesta nu ascunde restul calitatilor;
- nu p-u ochi frumosi, ci p-u ceea ce ei oglindesc;
- nu p-u ceea ce stiu toti, ci p-u ceea ce stiu doar eu;
- nu p-u ca e ca toti, ci p-u faptul ca are originalitate in felul de a fi;
- nu p-u faptul ca ii inteleg fiinta, ci p-u ca el o intelege pe a mea;
- nu p-u duritate si gheata, ci p-u caldura, blindete si puritate;
- nu p-u cuvinte desarte, ci p-u ceea ca sunt fara prefacatorie si au baza, continut si continuare in gind;
- nu p-u ceea ce este primit in "standarte" si stereotipuri, ci p-u ca le'am depasit impreuna;
- nu p-u ( ideea unora) ca nu am gasit "ceva mai bun", ci p-u ca "ceva mai bun" e imposibil sa gasesc;
- nu p-u sentimentele ce le arat tuturor, ci p-u cele care le pastrez doar p-u mine;
- nu p-u scopuri meschine, ci p-u lipsa lor;
- nu p-u ideal, ci p-u tendinta;
- si in cele din urma, te iubesc p-u ca datorita tie inca mai traiesc...

P.S. multe din aceste puncte le poti intelege doar tu, mai ales ultimul..
P.S.2 ce spui, ti'am demostrat ca te iubesc??

1 comentarii:

foaarte frumos....foarte matur....si mai ales foarte profund!!

 

Trimiteți un comentariu