Despre...












Nu cred ca cu un singur cuvint ma pot descifra
nici cu un rind, nici cu o fraza,
nici chiar o zi nu e destula p-u a ma caracteriza
eu doar traiesc, o viata intreaga..

fiinta mi'i compusa din mii si mii
din umbre a trecutului si lumini de viitor,
din dealuri si prapastii, tristeti si fericiri,
eu sunt melancolie, jale, bucurie, strigat si fior..
viata mi'e plina de urcusuri si caderi,
de oameni dragi, uriti de mine si de trecatori.

uneori am ginduri bune, limpezi si senine
iar alteori pline de mil si crime,
dar cel mai des totusi dau friu mintii sa zboare,
sa pluteasca prin intregul univers, spre zare
prin timp sa treaca, sa priveasca lumi intregi,
cu sau fara viata, pline sau pustii.
fie ca gindul meu macar sa vada toate
sa fie'n zbor de pasare, de libertate
macar el, daca trupul mi-e impietrit si inclestat
de lanturi grele de otel
ce ma tin aici fara miscare, prizonier ..

ador la nebunie acel sentiment de libertate
ce imi inunda fiinta toata toata in timp ce hoinaresc
prin holdele intinse a'irealitatii,
prin lanurile'n vint si soare ce nu se mai sfirsesc
ador sa simt aerul curat ce vine dupa ploaie,
iubesc demult si voi iubi mereu, acea persoana
ce dupa plins ma face sa zimbesc
Doamne, ce mult ador, ce mult iubesc..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu