Inca o fila din viata mea..

Zilele ce trec devin din ce in ce mai grele..atitea lucruri pe care nu le inteleg, pe care nu le pot rezolva sau pur si simplu care nu doresc sa se intimple..Ieri noaptea m'am prins la gindul ca ar fi cu mult mai bine p-u toti daca eu nu as exista, mai bine chiar si p-u mine..Atitea greutati se intilnesc in viata, atit de complicat uneori e sa supravietuiesti, mai ales cind simti ca esti singur si nu ai de unde astepta ajutor..Ma uitam la pisica care doarme la caldut si o invidiam, stiu ca este rau-dar nu am cum s'o schimb.mi'ar placea si mie sa stau toata ziua sa dorm pe pat, uneori sa ma trezesc si sa maninc, sa ma lingusesc pe linga cineva din ai casei apoi iar la dormit..dar peste exact 2 minute am realizat ca fiind pisica poti atit de usor sa te desparti de viata ta, intr'o clipita, doar din cauza ca cineva e in stare de ebrietate si ai fost la locul si timpul nepotrivit.Am realizat ca din preferatul cuiva poti sa te transformi in sac de box si nu vei fi in stare nici citusi de putin sa iti schimbi soarta..Dar la moment, cind totu' se duce de ripa, as vrea ca macar inca o zi sa fie totul ca mai inainte - Dixy sa nu fie ingropat in pamint ci sa doarma in casa, pe podea; sa fiu impreuna cu prietenul meu; sa nu ma cert cu toti; si cel mai important : sa stiu ca tatal meu e undeva departe si nu voi sti de el inca timp indelungat..chiar daca o doua zi ar fi sa mor...
Am avut multe momente fericite in viata, dar care mi'au scapat ca apa printre degete.. Sincer, nici nu stiu ce as vrea mai mult, sa ma intorc intr'un moment al vietii mele sau in general, sa o curm de la bun inceput...
Prima data in viata ajung sa las miinile in jos si sa las totul in voia soartei fara ca sa lupt p-u ceva mai bun, prima data stiu ca nu sunt in stare...

1 comentarii:

Puy... :( nu te da batuta niciodata terog...

 

Trimiteți un comentariu